Dałem tu wszystko co mam ale większość nadaje się na złom :)
Kurtka Siłacza---SIŁA +8, ZWINNOŚĆ -6 Dobra Marynarka---------CHARYZMA +3, WYGLĄD +5 Kuloodporny Smoking---WPŁYWY +3, WYGLĄD +4, ZWINNOŚĆ -1, ODPORNOŚĆ +5 Zbroja warstwowa----Obrona: 20 Kominiarka Narkomana-----WPŁYWY +2, WYGLĄD -10, SIŁA -7, ODPORNOŚĆ +4, INTELIGENCJA -6 Maska---PKT KRWI +10 % Dobry Hełm---Obrona: 11 Dobra Opaska----WYGLĄD +8, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5 Dobry Elegancki Kask---WYGLĄD +8, obrona -2 Dobra Obręcz-----CHARYZMA +8 Przyjacielski Nóż----Obrażenia: 5 - 6 Trafienie +5, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 % Dobra Pałka Kontuzji---Obrażenia: 5 - 9 Trafienie +6, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +5 Lekki Sztylet---Obrażenia: 7 - 8 Trafienie +8, ZWINNOŚĆ +5 Pałka Zwinności---Obrażenia: 3 - 6 Trafienie +4, ZWINNOŚĆ +3 Krótki łuk Dalekiego zasięgu----Obrażenia: 26 - 30 Trafienie +13, ilość ataków na rundę: 2, SIŁA +2, obrażenia broni +8 Dobry Krótki łuk---Obrażenia: 27 - 33 Trafienie +5, ilość ataków na rundę: 3 Pałka Dowódcy----Obrażenia: 3 - 6 Trafienie +4, CHARYZMA +3 Wzmacniający Nóż Sekty----Obrażenia: 5 - 6 Trafienie +10, PKT ŻYCIA +10 %, -100 litrów krwi / h, CHARYZMA -3, WPŁYWY +2 Lekki Nóż---Obrażenia: 5 - 6 Trafienie +5, ZWINNOŚĆ +5 Karabin myśliwski---Obrażenia: 10 - 20 SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2, ilość ataków na rundę: 2, szansa trafienia krytycznego +20 %, ignoruje 40 % obrony przeciwnika Dobry Kąsający Nóż Mocy---Obrażenia: 16 - 17 Trafienie +8, szansa trafienia krytycznego bronią +2 %, obrażenia broni +8 Kościana Pałka---Obrażenia: 3 - 6 Trafienie +4, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4 Kryształowa Pałka---Obrażenia: 3 - 6 Trafienie +4, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6 Kosztowna Pika---Obrażenia: 5 - 40 Trafienie -10, szansa trafienia krytycznego +10 %, WPŁYWY +4 Dobry Łuk---Obrażenia: 33 - 39 Trafienie -5, ilość ataków na rundę: 5 Nóż Kontuzji---Obrażenia: 5 - 6 Trafienie +5, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +3 Nóż Sekty---Obrażenia: 5 - 6 Trafienie +10, CHARYZMA -3, WPŁYWY +2 Ostry Rapier---Obrażenia: 9 - 12 Trafienie +10, obrażenia broni +2 Amulet Szaleńca--WYGLĄD +4, WPŁYWY +3, WIEDZA +2 Dobry Naszyjnik---CHARYZMA -1, WPŁYWY -1, WYGLĄD +12 Srebrny Amulet---WYGLĄD +7 Apaszka Mądrości----CHARYZMA +4, WYGLĄD +3, WIEDZA +3 Krawat Szaleńca----CHARYZMA +1, WPŁYWY +4, WYGLĄD +2, WIEDZA +2 Złośliwy Hełm----PKT KRWI +5 %, SZCZĘŚCIE +5 Pałka Zdobywcy---Trafienie +4, WPŁYWY +3, WIEDZA +2 Sztylet Zdobywcy---Trafienie +8, WPŁYWY +3, WIEDZA + Kilt----WPŁYWY +1, WYGLĄD +2, ZWINNOŚĆ -1, SZCZĘŚCIE +1 Pałka Trafienia---Trafienie +4, ZWINNOŚĆ +5 Elegancki Kask----WYGLĄD +5, obrona -2 Kapelusz Przezorności----WYGLĄD +3, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2 Dobra Kamizelka----Obrona: 15 Kask Przezorności----SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2 Dobry Kapelusz----WYGLĄD +5 Kolczuga----Obrona: 15 Kask Zmysłów---SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4 Zbroja warstwowa----Obrona: 20 Dobry Ostry Nóż---Obrażenia: 11 - 12 Trafienie +8, obrażenia broni +3 Dobra Kamizelka---Obrona: 15 Dobry Glock---Obrażenia: 9 - 18 ilość ataków na rundę: 3
|
Nie wiem czy pisac nowy post czy dolaczyc sie do juz istniejacego. Jak cos to usuniesz i napisze znowu.
Z bardziej przydatnych rzeczy to posiadam:
Kuloodporny set: Koszulka, Czapka i Szorty (bonus setowy: unik przed bronią palną +14%, ODPORNOŚĆ +6)
Szmaragdowy set (bonus setowy: +30 litrów krwi/h, CHARYZMA +5, INTELIGENCJA +5)
Szamański set (bonus setowy: PKT KRWI +30%, ODPORNOŚĆ +10)
Demoniczna palke: Broń biała jednoręczna Obrażenia: 21 - 24 Cechy: Trafienie +4, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia zwiększone o 2 na każde 4 poziomy postaci, PKT ŻYCIA -7 %
Koszulka Adrenaliny: Zbroja Obrona: 2 Cechy: SIŁA +4, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -8, ZWINNOŚĆ +5
|
Amulet Geniuszu Cechy: WYGLĄD +4, INTELIGENCJA +3 Marynarka Zabójcy Obrona: 7 Cechy: CHARYZMA +2, WYGLĄD +3, ZWINNOŚĆ +5, obrona +5 Plastikowy Amulet Cechy: WYGLĄD +6, CHARYZMA +3, WPŁYWY -4 Szmaragdowy Pierścień Cechy: WYGLĄD +3, CHARYZMA +1 Diamentowy Amulet Cechy: WYGLĄD +9, CHARYZMA +6 Koszulka Siłacza Obrona: 2 Cechy: SIŁA +8, ZWINNOŚĆ -6 Opiekuńczy Nóż Przodków Obrażenia: 5 - 6 Cechy: trafienie +5, PKT ŻYCIA +15 %, -200 litrów krwi / h, CHARYZMA +8 Magnetyczny Kapelusz Obrona: 2 Cechy: WYGLĄD +3, INTELIGENCJA +2, WIEDZA -4 Sztylet Zdobywcy Obrażenia: 7 - 8 Cechy: trafienie +8, WPŁYWY +3, WIEDZA +2 Srebrny Pierścień Cechy: WYGLĄD +4 Amulet Władzy Cechy: WYGLĄD +4, CHARYZMA +3 Amulet Mądrości Cechy: WYGLĄD +4, WIEDZA +3 Demoniczna Pałka Obrażenia: 23 - 26 Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia zwiększone o 2 na każde 4 poziomy postaci, PKT ŻYCIA -7 % Bojowa Kurtka Obrona: 10 Cechy: SZCZĘŚCIE +5, obrona +5 Antyczny Rapier Obrażenia: 12 - 15 Cechy: trafienie +10, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia broni +5
|