ZŁOŚLIWA CZAPKA Obrona: 1 PKT KRWI +5 %, SZCZĘŚCIE +5 ZŁOŚLIWA KOMINIARKA Obrona: 1 WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, PKT KRWI +5 %, SZCZĘŚCIE +5
RUBINOWY AMULET WYGLĄD +8, CHARYZMA +3 DOBRY PIERŚCIEŃ CELNOŚCI WYGLĄD +3, ZWINNOŚĆ +3 MASKA ZMYSŁÓW Obrona: 3 PKT KRWI +10 %, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4 DOBRY GORSET GWARDZISTY Zbroja (Tylko dla kobiet) Obrona: 13 WPŁYWY +3, WYGLĄD +6, obrażenia wszystkich broni +8, obrona +8 Wymagania: POZIOM: 47, SIŁA: 9 DOBRA STRZELBA Obrażenia: 30 - 90 Trafienie +15, szansa trafienia krytycznego +38 %, ignoruje 1/2 obrony przeciwnika Wymagania: POZIOM: 42, SIŁA: 24 SPODNIE SŁOŃCA Obrona: 5 WYGLĄD +2, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2 DOBRY LEKKI NÓŻ Obrażenia: 8 - 9 Trafienie +8, ZWINNOŚĆ +8 MŚCIWY PIERŚCIEŃ WYGLĄD -1, WPŁYWY +5 DOBRA PAŁKA KONTUZJI Obrażenia: 5 - 9 Trafienie +6, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +5 KOŚCIANA PAŁKA Obrażenia: 3 - 6 Trafienie +4, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4 DOBRY KASTET DOWÓDCY Obrażenia: 3 - 5 Trafienie -4, ilość ataków na rundę: 3, CHARYZMA +5 DOBRY NÓŻ ZDOBYWCY Obrażenia: 8 - 9 Trafienie +8, WPŁYWY +5, WIEDZA +3 DOBRY KOŚCIANY MIECZ Obrażenia: 14 - 18 Trafienie +9, PKT KRWI +8 %, ODPORNOŚĆ +3, obrażenia wszystkich broni -4 ŚMIERCIONOŚNA KOSZULKA Obrona: 2 ODPORNOŚĆ -12, obrażenia wszystkich broni +6 ZĘBATY SZTYLET Obrażenia: 15 - 16 Trafienie +8, obrażenia broni +8 DOBRA PRZYJACIELSKA PAŁKA SEKTY Obrażenia: 5 - 9 Trafienie +14, WPŁYWY +6, PKT ŻYCIA +11 % KRYSZTAŁOWY ŁOM Obrażenia: 20 - 35 Trafienie -6, szansa trafienia krytycznego +9 %, CHARYZMA +4, WPŁYWY +3, PKT ŻYCIA +9 % KRYSZTAŁOWY NÓŻ Obrażenia: 5 - 6 Trafienie +5, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6 DOBRY ŁOM ZDOBYWCY Obrażenia: 30 - 53 Trafienie -6, szansa trafienia krytycznego +14 %, WPŁYWY +5, WIEDZA +3 KURTKA SIŁACZA Obrona: 5 SIŁA +8, ZWINNOŚĆ -6 PAŁKA PRZODKÓW Obrażenia: 3 - 6 Trafienie +4, CHARYZMA +8 PLASTIKOWY AMULET WYGLĄD +6, CHARYZMA +3, WPŁYWY -4
|