BROŃ:
Sztylet Przodków Broń biała jednoręczna Obrażenia: 7 - 8 Cechy: trafienie +8, CHARYZMA +8 Wymagania: POZIOM: 18
Dobra Pałka Zdobywcy Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 9 Cechy: trafienie +6, WPŁYWY +5, WIEDZA +3 Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 8, ZWINNOŚĆ: 11
Świecąca Pałka Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: trafienie +4, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2, ODPORNOŚĆ +2 Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 4, ZWINNOŚĆ: 7, INTELIGENCJA: 2, WIEDZA: 1
Dobra Kusza Broń dystansowa dwuręczna Obrażenia: 30 - 60 Cechy: ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +12 %, ignoruje 23 % obrony przeciwnika Wymagania: POZIOM: 28 (29), WIEDZA: 26 (27)
Dobry Krótki łuk Reakcji Broń dystansowa dwuręczna Obrażenia: 39 - 45 Cechy: trafienie +14, ilość ataków na rundę: 3, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6, ZWINNOŚĆ +8, szansa trafienia krytycznego +12 %, obrażenia broni +12 Wymagania: POZIOM: 20 (21), WIEDZA: 28 (29), SIŁA: 14, ZWINNOŚĆ: 15, INTELIGENCJA: 19 (20)
Antyczny Nóż Broń biała jednoręczna Obrażenia: 10 - 11 Cechy: trafienie +5, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia broni +5 Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 10
Kama Sekty Broń biała jednoręczna Obrażenia: 9 - 22 Cechy: trafienie +5, CHARYZMA -3, WPŁYWY +2 Wymagania: POZIOM: 28 (29), ZWINNOŚĆ: 22 (23), SIŁA: 3
Dobry Toporek do rzucania Broń dystansowa dwuręczna Obrażenia: 27 - 36 Cechy: ilość ataków na rundę: 6 Wymagania: POZIOM: 20 (21), WIEDZA: 19 (20)
Maczuga Krwiopijcy Broń biała dwuręczna Obrażenia: 15 - 30 Cechy: trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +7 %, SIŁA +2, ODPORNOŚĆ +2, PKT ŻYCIA +8 % Wymagania: SIŁA: 20 (21), POZIOM: 6, ZWINNOŚĆ: 5, INTELIGENCJA: 7, WIEDZA: 6
Mistyczny Sztylet Broń biała jednoręczna Obrażenia: 7 - 8 Cechy: trafienie +8, INTELIGENCJA +2, obrażenia wszystkich broni +5 Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 2, ZWINNOŚĆ: 5, INTELIGENCJA: 6, WIEDZA: 4
Dobry Desert Eagle x 2 - ale z tego akurat korzysttam Broń palna jednoręczna Obrażenia: 18 - 27 Cechy: ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +2 % Wymagania: POZIOM: 19 (20), SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 26 (27)
Kościany Rapier Broń biała jednoręczna Obrażenia: 7 - 10 Cechy: trafienie +10, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4
SZMATY:
Tygrysia Marynarka Zbroja Obrona: -2 Cechy: CHARYZMA +2, WYGLĄD +3, ZWINNOŚĆ +6, ODPORNOŚĆ +3, obrona -4 Wymagania: POZIOM: 38 (39), SIŁA: 8, CHARYZMA: 8
Czapka Wieszcza Hełm Obrona: 1 Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6
Kask Pasterza Hełm Obrona: -1 Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, ODPORNOŚĆ -4, obrona -4 Wymagania: SIŁA: 7, POZIOM: 3
Spodnie Rzezimieszka Spodnie Obrona: 7 Cechy: WPŁYWY +3, obrona +2 Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 2, WPŁYWY: 10
Magnetyczny Hełm Hełm Obrona: 7 Cechy: INTELIGENCJA +2, WIEDZA -4 Wymagania: SIŁA: 21 (22), POZIOM: 11
Dobra Kolczuga Zbroja Obrona: 23 Cechy: - Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 21 (22)
Władcza Marynarka Zbroja Obrona: 2 Cechy: CHARYZMA +5, WYGLĄD +4 Wymagania: POZIOM: 30 (31), SIŁA: 8
Kominiarka Pasterza Hełm Obrona: -3 Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, ODPORNOŚĆ -4, obrona -4 Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 4
Dobra Kominiarka Przezorności Hełm Obrona: 2 Cechy: WPŁYWY +3, WYGLĄD -5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +3 Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 4
Dobry Kapelusz Hełm (Tylko dla mężczyzn) Obrona: 3 Cechy: WYGLĄD +5 Wymagania: POZIOM: 9
Dobre Szorty Spodnie Obrona: 3 Cechy: ZWINNOŚĆ +3 Wymagania: POZIOM: 26 (27)
BIŻUTERIA:
Szmaragdowy Amulet Amulet Cechy: WYGLĄD +5, CHARYZMA +2 Wymagania: POZIOM: 16, WYGLĄD: 2
Spaczony Amulet Amulet Cechy: WYGLĄD +4, CHARYZMA +4, WPŁYWY +3 Wymagania: POZIOM: 25 (26), WYGLĄD: 2
Pierścień Występku Pierścień Cechy: WYGLĄD +1, WPŁYWY +3 Wymagania: POZIOM: 8, WYGLĄD: 4
Spaczony Pierścień Pierścień Cechy: WYGLĄD +2, CHARYZMA +3, WPŁYWY +3 Wymagania: POZIOM: 19, WYGLĄD: 2
Złoty Pierścień Pierścień Cechy: WYGLĄD +6 Wymagania: POZIOM: 10, WYGLĄD: 6
Pierścień Lewitacji Pierścień Cechy: WYGLĄD +2, SIŁA +3, ZWINNOŚĆ +3 Wymagania: POZIOM: 12, WYGLĄD: 15
|