DZENTELMENI-AK-NICTU

Forum klanu....

Liga Niezwykłych Dżentelmenów


#1 2008-10-07 09:14:47

Mastah

LXG

Zarejestrowany: 2008-10-02
Posty: 2
Punktów :   

Mastah - my shit

Dobra Kuloodporna Kurtka - Obrona: 8, ODPORNOŚĆ +8
Kuloodporne Spodnie - Obrona: 5, ODPORNOŚĆ +4
Kuloodporna Kominiarka - Obrona: 7, WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, ODPORNOŚĆ +3, obrona +6
Plastikowy Amulet - WYGLĄD +6, CHARYZMA +3, WPŁYWY -4
Plastikowa Bransoleta - CHARYZMA +5, WPŁYWY -5, WYGLĄD +2
Pałka Dowódcy - Broń biała jednoręczna, Obrażenia: 3 - 6, trafienie +4, CHARYZMA +3
Lekki Nóż Dowódcy - Broń biała jednoręczna, Obrażenia: 5 - 6, trafienie +5, ZWINNOŚĆ +5, CHARYZMA +3
Magnetyczny Kapelusz - Obrona: 2, WYGLĄD +3, INTELIGENCJA +2, WIEDZA -4
Amulet Pielgrzyma - WYGLĄD +4, ODPORNOŚĆ +3, WIEDZA +2
Dobry Kask Przezorności- Obrona: 5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +3
Koszulka Adrenaliny - Obrona: 2, SIŁA +4, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -8, ZWINNOŚĆ +5
Dobry Opiekuńczy Rapier - Broń biała jednoręczna, Obrażenia: 11 - 15, trafienie +15, PKT ŻYCIA +23 %, -200 litrów krwi / h
Spaczony Krawat Przebiegłości - CHARYZMA +9, WPŁYWY +8, WYGLĄD +2
Krótki łuk Reakcji - Broń dystansowa dwuręczna, Obrażenia: 26 - 30, trafienie +9, ilość ataków na rundę: 2, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4, ZWINNOŚĆ +5, szansa trafienia krytycznego +8 %, obrażenia broni +8
Dobry Sygnet Sztuki - WPŁYWY +9, WYGLĄD +5
Demoniczny Rapier - Broń biała jednoręczna, Obrażenia: 25 - 28, trafienie +10, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia zwiększone o 2 na każde 4 poziomy postaci, PKT ŻYCIA -7 %
Obręcz Pasterza - Obrona: -3, CHARYZMA +5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, ODPORNOŚĆ -4, obrona -4
Dobre Uzi - Broń palna jednoręczna, Obrażenia: 2 - 23, ilość ataków na rundę: 5
Dobra Bransoleta Władzy - CHARYZMA +8, WPŁYWY -2
Dobre Magnum - Broń palna jednoręczna, Obrażenia: 15 - 24, ilość ataków na rundę: 3
Łańcuch Twardej Skóry - CHARYZMA -1, WPŁYWY +3, ZWINNOŚĆ -1, ODPORNOŚĆ +5
Dobry Karabin myśliwski - Broń palna dwuręczna, Obrażenia: 15 - 30, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +3, ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +30 %, ignoruje 60 % obrony przeciwnika
Zębaty Nóż Biegłości - Broń biała jednoręczna, Obrażenia: 13 - 14, trafienie +5, obrażenia broni +8, ZWINNOŚĆ +12
Runiczna Kurtka - Obrona: 20, SZCZĘŚCIE +5, obrona +15
Obręcz Ochrony - Obrona: 7, CHARYZMA +5, obrona +6
Koszulka Zabójcy - Obrona: 7, ZWINNOŚĆ +5, obrona +5
Amulet Celności - WYGLĄD +4, ZWINNOŚĆ +3
Szmaragdowy Pierścień - WYGLĄD +3, CHARYZMA +1
Dobra Bransoleta Geniuszu - CHARYZMA +5, WPŁYWY -2, INTELIGENCJA +3
Dobre Spodnie Cichych Ruchów - Obrona: 8, WPŁYWY +3, ZWINNOŚĆ +3
Dobry Toporek do rzucania - Broń dystansowa dwuręczna, Obrażenia: 27 - 36, ilość ataków na rundę: 6

TO WSZYSTKO CO W TEJ CHWILI POSIADAM, BĘDĘ AKTUALIZOWAŁ NA BIEŻĄCO...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.socjologia2010sggw.pun.pl www.muonline.pun.pl www.minecraftreal.pun.pl www.nwk.pun.pl www.animefans.pun.pl