DZENTELMENI-AK-NICTU

Forum klanu....

Liga Niezwykłych Dżentelmenów

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2008-09-15 22:16:04

Horadrim

Admin

8364881
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Zarejestrowany: 2008-09-15
Posty: 48
Punktów :   

Porady dotyczące Stref

Piąta strefa - powstała dla najgorszych graczy.
Tanie wyprawy, potopy krwi duza ilość pieniędzy oraz ludzi.
Dobry teren do walki, można spokojnie śmigać między słabszymi graczami, nie tracąc dużo krwi.
Ale ma to swoje wady, lot jest słaby, nawet bardzo, a czasem nawet jego brak, mało doświadczenia na wyprawach, nikłe szanse na zdobycie choćby kunsztownego kasku.

Plusy - Duża ilość krwi i innych "towarów", łatwa walka, tanie wyprawy.
Minusy - Brak ciekawego lota z wypraw, mało doświadczenia na wyprawach.

Czwarta strefa - Mówi się że dopiero tutaj zaczyna się prawdziwa gra.
Wyprawy choć drogie opłacalne, dodatkowe budynki, dobry lot, czesto trafiają się cudeńka.
Ale kto powiedział że czwarta strefa jest bez wad?
Ma ich nawet więcej niż piąta, szusza krwi, przeciwnicy są zwykle o 10 pkt lepsi, wysokie ceny wypraw, częste ataki na twoją własność.

Plusy - Lepsze loty na wyprawach, dodatowe budynki.
Minusy - brak krwi, po ktorą trzeba chodzić aż do piątej strefy, gdy tam dotrzesz wrogowie momentalnie cię atakóją, wysokie ceny wypraw.

Rada - Do czwartej strefy można się przenieść mając 20lvl.
Najlepiej mieć zapas ludzi krwi i kasy na dobry start , jeśli przenosisz się na tak zwanego "pustaka".
Gdy już przeniesiesz się na pusty kwadrat, jak najszybciej wybuduj 8 lvl posterunku policji, 7 lvl agencji ochrony i 1 poziom rynku.

Na marginesie - Po pewnym czasie zaóważysz że jesteś zarządcą jakiegoś sektora w piątej strefie.
To narazie nie daje ci żadnych korzyści materialnych, ale pokazuje gdzie masz najbliżej do piątej strefy.

Trzecia strefa - Podobno jest podobna do czwatej strefy, dwa nowe budynki, krwi dalej mało, troche nowych przedmiotów.
Pytacie pewnie o wady?
Owszem, są dwie strony medalu, ta strefa jest pożądana przez wielu graczy, dlatego toczą się wojny klanowe o kwadraty w tej strefie.
Tylko najlepsze klany są w stanie utrzymać choćby jednego członka w tej strefie, dlatego grają tam tylko najlepsi.

Plusy - nowe przedmioty, dwa nowe budynki.
Minusy - Żeby tam się utrzymać potrzebny jest potężny klan.

Druga strefa - Niewiele o niej wiadomo, krążą wieści że tylko tam można zdobyć potężny pajęczy czołg.

Pierwsza strefa - Miejsce gdzie urzęduje tak zwany "Pan Ciemności".
Wiążą się z tym chipotezy, że aby zamieszkać w tej strefie trzeba pokonać same wcielenie zła, Pana Ciemności.

EVENTY

Wydarzenia szczegulene dla świata wampirów.
Przez działanie many i nanitów na planetę powstały eventy.
Eventy to wielkie wydarzenia, szczegulnie dla słabych graczy.
Jedne mogą być raz dobre, a raz złe, zależnie od uśmiechu bogów.

Znane nam eventy:
Noc Starych Bgów - Dodaje 15 do odporności
Noc Bohaterów - W czasie oblężenia, budynki dodają premię, tak jak w czasie zasadzki.
Klątwa bogów - zmniejszona szansa na udaną wyprawę
Noc szybkich noży - mógłby mi ktoś przypomnieć?

WALKA I OBRONA

Wlalka to sens tej gry.
Każdy powinien dużo walczyć, ponieważ za walkę dostaje się nie tylko punkty doświadczenia, ale także surowce.
Za każdą wygraną obronę, przejmuje się 10% zasobów przeciwnika.
Za każdy wygrany atak, przejmuje się 30%PLN, 30% Ludzi i 10% krwi przeciwnika.
Większość pytań zatrzymuje się na pytaniu: Dlaczego za wygraną walke dostaje 44 pkt doświadczenie, a za udaną obronę tylko 22?
Odpowiedź brzmi następująco, ponieważ łatwiej jest się bronić niż atakować, więc dostajemy mniej doświadczenia.

Budynki do ataku:

AGENCJA OCHRONY (POZIOM 8 )
Współczesna odmiana najemników. Jeśli potrzebujesz kogoś do brudnej roboty, tutaj go znajdziesz. W zamian za ochronę agencja zapewnia dodatkowe wsparcie przy atakowaniu sąsiadów.
Efekt: +352 do PŻ w czasie ataku, obrażenia wszystkich broni +8 w trakcie zasadzki

HANDLARZ BRONIĄ (POZIOM 1)
Tutaj kupisz wszystko czego trzeba by rozprawić się z przeciwnikiem. Z usług handlarza korzysta każdy będący przy zdrowych zmysłach, szczególnie ci dla których wyposażenie stanowi różnice między życiem a śmiercią.
Efekt: +140 do PŻ w czasie ataku

Budynki do obrony:

POSTERUNEK POLICJI (POZIOM 10)
Oprócz dbania o spokój i porządek, policja zapewnia Tobie dodatkową ochronę. Wywiadowcy pomagają Ci wykrywać wrogie zasadzki, a policyjna ochrona pomaga Ci w obronie terytorium.
Efekt: spostrzegawczość w trakcie zasadzki zwiększona o 10, +410 do PŻ w obronie przed zasadzką

GARNIZON (POZIOM 1)
Magiczne bariery chroniące Miasto słabną z każdym dniem. Coraz więcej potworów z pustkowi zapuszcza się do miasta. W garnizonach stacjonują świetnie wyposażone jednostki szybkiego reagowania zajmujące się tępieniem zarazy. W zamian za niewielkie datki zapewniają dodatkowe szkolenie oraz udostępniają ciężki sprzęt lokalnej policji.
Efekt: +123 do PŻ w obronie przed zasadzką

W walce nietylko śa ważne umiejętności i broń, ale także charyzma i wpływy.
To właśnie one dają nam szanse na udaną zasadzkę, wpływy do ataku, a charyzma do obrony.
Pierwszym budynkiem dostępnym w grze dodającym do wpływów w czasie ataku jest:

SCHRONISKO DLA BEZDOMNYCH (POZIOM 8 )
Kto lepiej przeniknie do wrogiego kwadratu niż śmierdzący obdartus na którego nikt nie zwraca uwagi? Tutaj możesz znaleźć odpowiednich ludzi, którzy za pieniądze gotowi są zrobić prawie wszystko.
Efekt: +16 do szpiegowania, +8 do wpływów w czasie ataku

Zawsze lepiej mieć wysoki poziom schroniska, ponieważ dodaje ono nietylko wpływy, ale też chroni przed szpiegowaniem twojego kwadratu i pozwala ci szpiegować inne, czym wyzszy poziom schroniska, tym lepiej się szpieguje i chroni się przed szpiegowaniem.

W każdej strefie jest określony wolny czas między atakami, to znaczy że dany gracz zaatakuje drugiego to ten zaatakowany niezależnie od wyniku walki ma czas ochrony przed atakami.
Przedstawia to następujący wzór:

Piąta strefa - czas wynosi 2 godziny
Czwarta strefa - czas wynosi 1 godzinę i 30 minut
Trzecia strefa - czas wynosi 1 godzinę
druga strefa - czas wynosi 30 minut
Pierwsza strefa - czas wynosi 30 minut

Przez ten czas nie możesz być atakowany.

OCHRONA

Ochrona jest to czas ochrony przed oblężeniami.
Gdy ktoś oblęzy twój kwadrat, niezależnie czy wygraz czy nie, po oblężeniu będziesz miał status chroniony.
Choć go nie widać on działa, to oznacza że oblężony kwadrat jest chroniony przez 24 godziny przed oblężeniami.
Dawniej status chroniony oznaczał że gracz ma poniże 100 punktów życia i dopuki ich nie zregeneruje nie może walczyć.
Ten system został usunięty w systemie walk i ataków, posostał wylko w systemie oblężeń tak jak opisywałem powyżej.

OBLĘŻENIA

To ciekawa częścć gry, najlepiej je robić z klanem.
Mamy 3 rodzaje oblężeń:

0.Ma na celu ograbienie wrogów z zasobów.
1.Ma na celu przejęcie wrogiego kwadratu.
2.Ma na celu wykonanie jednego z zadań.
Oblężenia w klanie robi się co 12 godzin po ukończeniu drugiej fazy poprzedniego.
Każdy gacz może robić jedno oblężenie co 48 godzin, a gracz z kontem premium może robić oblężenia co 24 godziny.

Wszystkie najlepiej wykonywać z klanem.

HANDEL

To to na czym opiera się gra.
Aby handlować trzeba posiadać stary rynek i 15 poziom doświadczenia.
Liczba ofert handlowych zależy od poziomu rynku (tylko z premium).
Bez premium, niezależnie od poziomu rynku będzie można tworzyć tylko jedną ofertę.

POZIOM I PUNKTY

Z czasem gry zdobywamy poziomy.
Z każdym poziomem wzrasta nam życie.
A co do punktów, jak je obliczać?
Prosto, 10000 punktów doświadczenia : 1000 = 10 punktów.
Czym więcej punktów tym wyzsze miejsce w rankingu.

SYN I ZADANIA

Pewnie każdy zastanawia się poco nam syn.
Syn nam jest potrzebny po to, aby dodać grze jakiegoś charakteru i wątku miłosnego.
Syn narazie nic nam nie daje.
Co do zadań, istnieją 4 rodzaje zadań.

Walka indywidualna - zadanie polega na pokonaniu kogoś samemu, np zadanie z wilkołakami w czwartej strefie.
Walka grupowa - zadanie polega na pokonaniu agresorów z klanem, np wilkołaki w piątej strefie (pamiętajcie, na jednego klanowicza, przypada dwóch agresorów).
Zadania indywidualne - Polega na wybudowaniu czegoś, np w czwartej strefie trzeba wybudować pośredniak na 15 poziom.
Zadanie wyprawowe - polega na wykonaniu określonej ilości wypraw, np wykonaj pierwszą pielgrzymkę w nieznane.

Za wszystkie wykonane zadanie dostaje sdię punkty rozwoju.
W piątej strefie ponad 1000, a w czwartej ponad 600.

WYPRAWY

To ta część gry gdzie zdobywamy doświadczenie krew i przedmioty.

Rodzaje wypraw:

Okolice miasta - najłatwiejsza wyprawa, za jej wykonanie można dostać łatwy przedmiot.
Daleka wyprawa - normalna wyprawa, na niej dostaje się zwykłe, dobre przedmioty.
Pielgrzymka w nieznane - trudna wyprawa, na niej dostaje się zwykłe, dobre i doskonałe przedmioty.

Ilość przedmiotów i ich rodzaj zależy od strefy.
Np w czwartej strefie na normalnej wyprawie dostaje się prawie zawsze dwa przedmioty, kiedy w piątej strefie na normalnej wyprawie dostaje się tylko 1 przedmiot, a bardzo żadko dwa.

INFORMACJE UZYSKANE DZIĘKI ŻYCZLIWEMU GRACZOWI

Budynki w trzeciej strefie:

STREFA 3

DZIENNIK LOKALNY "NOCNA ZMIANA" (POZIOM 18 )

/> Reporterzy węszący za sensacją stanowią doskonałe źródło informacji. Dotrą
wszędzie tam gdzie Ty nigdy byś się nie dostał.
Efekt: efekty schroniska
zwiększone o 110 %

ROZBUDOWA DO POZIOMU 19
Koszty: 931
817 PLN, 1 332 ludzi
Wymagania: WYGLĄD: 76
Czas budowy: 1 d. 11
godz. 29 min. 52 sek.
Efekt: efekty schroniska zwiększone o 5 %

/>

SZPITAL (POZIOM 3)
Większy może więcej... zapłacić.
Duże centrum medyczne dla mieszkańców przynosi olbrzymi haracz, a cicha wojna z
sąsiadami kosztuje Cię coraz więcej.
Efekt: +157 litrów krwi / h

/>
ROZBUDOWA DO POZIOMU 4
Koszty: 1 200 000 PLN, 1 600 ludzi

Wymagania: POGOTOWIE: 8
Czas budowy: 1 godz. 52 min. 20 sek.

/> Efekt: +39 litrów krwi / h

I PAMIĘTAJCIE, PIERWSZE CO WYBUDUJECIE TO ZBROJOWNIE.

Będe to uaktualniał z czasem poznania nowych ciekawostek.
Jakie kolwiek blędy w eventach np: event dodaje 12 do zwinności nie 10, prosze zgłaszać w tym temacie, wszystko będzie poprawiane.


http://img261.imageshack.us/img261/7618/nowe2kr1.gif
GG.8364881

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.magia.pun.pl www.queen-kajol.pun.pl www.narutotown.pun.pl www.sgkrwn.pun.pl www.hetmanska1944.pun.pl