DZENTELMENI-AK-NICTU

Forum klanu....

Liga Niezwykłych Dżentelmenów

  • Nie jesteś zalogowany.

#1 2008-09-15 22:05:35

Horadrim

Admin

8364881
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Zarejestrowany: 2008-09-15
Posty: 48
Punktów :   

Zadania do wykonania w każdej strefie

Zadanie dla strefy 5

# Twój stan majątkowy budzi nasz niepokój, Akolito. Masz za zadanie rozbudować Dom Publiczny do 3 poziomu.

# Krew jest źródłem naszej siły. Dokonaj rozbudowy Rzeźni do 5 poziomu.

# Zdobądź 10 poziom.

# Groźny mutant przedostał się ze strefy zewnętrznej, trzeba go znaleźć i powstrzymać zanim wyrządzi więcej szkód. Na jego trop możesz wpaść przeszukując Okolice Miasta.

# Zbadaj dokładnie Okolice Miasta.

# Każdy szanujący się wampir powinien posiadać kolekcję artefaktów. Ukończ wszystkie Dalekie Wyprawy.

# Tylko najlepsi z najlepszych są warci tego zadania i tylko oni posiadają przedmioty Mocy. Odbądź udaną Pielgrzymkę w Nieznane.

# W naszym kwadracie grasuje wataha wilkołaków. Trzeba je zabić atakując je we własnej kryjówce.

# Pieniądze i handel bronią to czynniki które pozwolą Ci przetrwać. Osiągnij stabilizację rozbudowując:
R1: Dom Publiczny na 10 poziom oraz stawiając Stary Rynek.
R2: Dom Publiczny na 8 poziom oraz Postój Taxi na 2 poziom.

Zadanie dla strefy 4

# Jest kilka sposobów zdobywania reputacji w świecie umarlaków. Jednym z nich jest posiadanie potężnych artefaktów. Ukończ łącznie 4 Pielgrzymki w Nieznane.

# Masz pieniądze i wiesz jak je zdobywać. Teraz musisz zyskać reputację wśród Trzody. Podnieś poziom Pośredniaka do 15 poziomu.

# Przywódca okolicznego stada wilkołaków poprzysiągł Ci zemstę za zniszczenie watahy w Twoim kwadracie. Najlepiej zrobisz znajdując jego kryjówkę gdzieś Daleko od Miasta i kończąc jego mizerną egzystencję.

# Ludzie w Twoim kwadracie zaczęli zapadać na dziwną chorobę. Twoi szpiedzy sugerują byś szukał odpowiedzi w Okolicach Miasta.

# Zdobądź poziom 35.

# Gdy byłeś na wyprawie, wampir-uzurpator zajął Twoją siedzibę. Odbij ją wraz z członkami klanu.

# Wybuduj wszystkie budynki ze strefy czwartej.

# Władza!! Awansuj do strefy Trzeciej. I zasiądź w Wewnętrznym Kręgu.

Zadania dla strefy 3


   1. Wykonaj wszystkie Pielgrzymki w Nieznane.

   2. W nieznanych zakątkach pustkowia Wilczy Król zbiera stada by się z Tobą rozprawić. Zakradnij się do jego siedliska i skróć jego męki. Legendy głoszą, że zabić go można tylko srebrną kulą...

   3. Zdobądź poziom 50.

   4. Wybuduj wszystkie budynki z trzeciej strefy.

   5. Od dawna wiadomo, że najlepszą obroną jest atak. Rozbuduj Sklep z Bronią do 5 poziomu.

   6. Ostatnio przeciwnicy zawsze są o krok przed Tobą. Rozbuduj Dziennik Lokalny do 4 poziomu by skutecznie przeciwdziałać wrogim szpiegom.

   7. Twoi agenci odkryli kryjówkę wrogiej szajki szpiegowskiej. Zajmują jedną z kamienic w Twoim kwadracie. Zorganizuj oblężenie i wybij ich jak robaki.

   8. Od samego początku byłaś pewna, że ten czas kiedyś nastanie... Dostań się do Rady awansując do Drugiej Strefy!

Zadania dla strefy 2


   1. Zdobądź poziom 80.

   2. Udowodnij swój zmysł do biznesu. Wybuduj Cmentarz oraz Bank Krwi.

   3. Zdobądź serca i umysły tłumu. Osiągnij 50 pkt charyzmy.

   4. Zakon Świętego Benedykta wysłał przeciwko Tobie skrytobójcę. Znajdź go w Okolicach Miasta.

   5. Zostań władcą ciemnych zaułków Miasta. Osiągnij 55 pkt wpływów.

   6. Twój kwadrat został najechany przez paladynów z Zakonu Świętego Benedykta. Przygotuj się na ostateczną bitwę między Światłem i Ciemnością...

   7. Wielki Mistrz Zakonu uszedł z życiem z poprzedniej batalii. Znajdziesz go gdzieś na zakazanym pustkowiu. Udaj się tam i ofiaruj mu szansę spotkania z jego bogiem...


http://img261.imageshack.us/img261/7618/nowe2kr1.gif
GG.8364881

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.arsbellum.pun.pl john deere 430 kombajn dane techniczne Motylki RozdZka hary poter warszawa www.wesele.pun.pl