Forum klanu....
HEŁMY:
Runiczna Kominiarka Zmysłów
Obrona: 11
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, SZCZĘŚCIE +5, obrona +10, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4
Dobra Czapka Zmysłów
Obrona: 2
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6
Dobra Szturmowa Czapka
Obrona: 20
Cechy: obrona +18
Czapka Pasterza
Obrona: -3
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, ODPORNOŚĆ -4, obrona -4
Magnetyczna Maska
Obrona: 3
Cechy: PKT KRWI +10 %, INTELIGENCJA +2, WIEDZA -4
Elegancki Kapelusz
(Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 0
Cechy: WYGLĄD +8, obrona -2
Złośliwy Kask
Obrona: 3
Cechy: PKT KRWI +5 %, SZCZĘŚCIE +5
Magnetyczny Kask
Obrona: 3
Cechy: INTELIGENCJA +2, WIEDZA -4
Kask Zmysłów
Obrona: 3
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4
Maska Przezorności
Obrona: 3
Cechy: PKT KRWI +10 %, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2
Dobra Obręcz Wytrzymałości
Obrona: 8
Cechy: CHARYZMA +8, obrona +6
ZBROJE:
Koszulka Zabójcy
Obrona: 7
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, obrona +5
Dobra Giętka Kurtka
Obrona: 6
Cechy: ZWINNOŚĆ +9, obrona -2
Kamizelka Gwardzisty
Obrona: 15
Cechy: obrażenia wszystkich broni +5, obrona +5
Pierścienie:
Spaczony Pierścien
Cechy: WYGLĄD +2, CHARYZMA +3, WPŁYWY +3
Mściwy Pierścien
Cechy: WYGLĄD -1, WPŁYWY +5
Pierścień Geniuszu
Cechy: WYGLĄD +2, INTELIGENCJA +2
Spaczona Bransoleta
Cechy: CHARYZMA +6, WPŁYWY +1
Dobry Sygnet
(Tylko dla mężczyzn)
Cechy: WPŁYWY +3, WYGLĄD +2
AMULETY:
Dobry Miedziany Amulet Przebiegłości
Cechy: WYGLĄD +9, CHARYZMA +6, WPŁYWY +6
Złoty Krawat
(Tylko dla mężczyzn)
Cechy: CHARYZMA +1, WPŁYWY +1, WYGLĄD +7
Złoty Naszyjnik Urody
(Tylko dla kobiet)
Cechy: CHARYZMA -1, WPŁYWY -1, WYGLĄD +16
SPODNIE:
Tygrysie Spodnie
Obrona: 2
Cechy: ZWINNOŚĆ +4, ODPORNOŚĆ +2, obrona -3
BROŃ DYSTANSOWA DWURĘCZNA:
Dobry Toporek do rzucania
Obrażenia: 27 - 36
Cechy: ilość ataków na rundę: 6
Doskonały Krótki łuk
Obrażenia: 36 - 44
Cechy: trafienie +6, ilość ataków na rundę: 4
BROŃ BIAŁA JEDNORĘCZNA:
Kościany Nóż
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4
Dobry Antyczny Nóż
Obrażenia: 16 - 17
Cechy: trafienie +8, ZWINNOŚĆ +15, obrażenia broni +8
Pałka Biegłości
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +12
Kryształowy Miecz Zdobywcy
Obrażenia: 9 - 12
Cechy: trafienie +6, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Dobry Kryształowy Nóż
Obrażenia: 8 - 9
Cechy: trafienie +8, WYGLĄD +5, obrażenia wszystkich broni +9
Dobry Ostry Miecz
Obrażenia: 17 - 21
Cechy: trafienie +9, obrażenia broni +3
Ostry Rapier Trafienia
Obrażenia: 9 - 12
Cechy: trafienie +10, obrażenia broni +2, ZWINNOŚĆ +5
Jadowita Pałka Bólu
Obrażenia: 13 - 16
Cechy: trafienie +4, szansa trafienia krytycznego bronią +3 %, ZWINNOŚĆ -5, obrażenia broni +10
Nóż Dowódcy
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, CHARYZMA +3
Przyjacielski Nóż Zdobywcy
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, CHARYZMA +3, WPŁYWY +5, PKT ŻYCIA +7 %, WIEDZA +2
Jadowity Miecz Przodków
Obrażenia: 9 - 12
Cechy: trafienie +6, szansa trafienia krytycznego bronią +3 %, CHARYZMA +8
Kryształowa Pałka
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6
Kryształowy Nóż Trafienia
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6, ZWINNOŚĆ +5
Kościana Pałka Zwinności
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4, ZWINNOŚĆ +3
Dobry Kąsający Rapier Dowódcy
Obrażenia: 11 - 15
Cechy: trafienie +15, szansa trafienia krytycznego bronią +2 %, CHARYZMA +5
Dobry Nóż Zdobywcy
Obrażenia: 8 - 9
Cechy: trafienie +8, WPŁYWY +5, WIEDZA +3
Szybka Pałka Zdobywcy
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +5, ilość ataków na rundę: 2, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Zębata Pałka Zdobywcy
Obrażenia: 11 - 14
Cechy: trafienie +4, obrażenia broni +8, WPŁYWY +3, WIEDZA +2
Kąsający Sztylet Mocy
Obrażenia: 12 - 13
Cechy: trafienie +8, szansa trafienia krytycznego bronią +1 %, obrażenia broni +5
Offline