DZENTELMENI-AK-NICTU

Forum klanu....

Liga Niezwykłych Dżentelmenów


#1 2008-09-15 22:14:26

Horadrim

Admin

8364881
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Zarejestrowany: 2008-09-15
Posty: 48
Punktów :   

Poradnik o rasach i rozwoju

Itemy:

Najlepiej jakby gracz posiadał 3 zestawy: do obrony, ataku oraz na wyprawy. Jeśli nie jest to możliwe to gdy ktoś nastawia się na walkę to zestaw do obrony i ataku, Jeśli ktoś z kolei liczy na niezły drop to może na razie odpuści sobie zestaw do obrony, a w jego miejsce zestaw szczęścia na wyprawy. Jest on dość drogi (nawet bardzo drogi) ale jeśli kogoś na to stać i kupi itemy ze szczęściem z pewnością w przyszłości mu się to zwróci. Przedmioty nadające się do obrony to takie, które dodają charyzmę. Na początku gry z pewnością nie będzie nas stać na tworzenie sobie zestawów, ale z biegiem czasu po odłożeniu trochę pr można takowe tworzyć. Na oblężenia przydatne są przedmioty zwiększające %pkt krwi, które można wydac na arkana. Te itemy mają prefix np. szamański, złośliwy,rytualny. Biżuteria zwiększająca %pkt krwi na sufix "krwi".


Rady ogólne dla wszystkich:

Staty:

Do wyglądu, inteligencji, wiedzy nie należy przywiązywać zbyt dużej uwagi, ponieważ oprócz do wykonania pielgrzymek i rozbudowy budynków są one nieprzydatne. Przedmioty zwiększające te statystyki można za grosze pożyczyć, gdyż na forum aż roi się od wypożyczalni różnej maści przedmiotów. Z biegiem czasu można "przypakować" wpływy i charyzmę, które dodają życie odpowiednio w ataku i obronie.


Rady dla poszczególnych ras:

Kultysta:

W początkowym etapie rozwoju należy podnieść statystyki: siła, zwinność, odporność, a jeśli wybiera się karierę strzelca także spostrzegawczość. Szczególnie siłę powinniśmy "przypakowac", gdyż pozwala nam ona zadawać silniejsze ciosy. Mimo, że ta rasa jest postrzegana jako idealna do walki bronią białą, to świetnie sprawdza się jako strzelec. Sporą zaletą tej rasy jest arkana "kocie ścieżki" zarówno dla strzelców jak i walczących białą, ponieważ zwiększa zwinność, co z kolei pomaga unikać ciosów zadawanych brońmy białymi. Zaletą arkany "kocie ścieżki" jest także to, że pomaga wykonać pierwszą pielgrzymkę: ze zwinności. Dlatego też jak w przypadku WZ proponuje graczom grającym Kultystą walczenie bronią białą, ponieważ ta rasa ma więcej argumentów przemawiających za bronią białą


Władca Zwierząt:

Jest podobnie jak kultysta postrzegany jako walczący bronią białą i właśnie ten typ broni polecam graczom grającym władcą. Władca Zwierząt jest niejako stworzony do walki wręcz.
Ma on tanie, a zarazem silne arkana, które pozwalają i silnie uderzać, i dobrze się bronić.
W początkowym etapie rozwoju należy sporo pr władować w zwinność co pozwoli unikać ciosów zadawanych bronią białą, a także cześciej trafiać . Siłę będziemy mieli z arkan ale należy ją też trochę podnieść na wypadek, gdyby brakowało nam pkt krwi wtedy nie będziemy mogli użyć arkan, wiec dobrze jest mieć siłę podniesioną do przyzwoitego poziomu. Należy także zaznaczyć, że postać ta ma 0 premii do szczęścia, więc jeśli ktoś liczy na lepszy drop powinien zaopatrzyć się także w itemy dodające szczęście. Na koniec chciałbym dodać, że arkana WZ pomagają zaliczyć pielgrzymki z siły i odporności.

Łapacz Myśli:
Zacznijmy od podsumowania cech rasowych. Szczęscie+10 to świetna sprawa na wyprawy, ponieważ możemy znaleźć lepszy drop. Arkana : w ataku "maska kaliguli" zwiększa życie co jest dobre, tak samo jak "maska adonisa" w obronie. Proponowałbym walczyć bronią palną.
Z resztą większość łapaczy używa tego typu broni. Więc walcząc palną należy podnieść i to sporo spostrzegawczość. Łapacze ze swoich arkan bardziej cenią maskę kaliguli ,ecz w oblężeniach żadne z arkan łapacza się nie liczą. Walcząc palną przeciwko białej możemy mieć problemy z unikaniem ciosów tak więc najlepiej poświęcić także trochę pr na zwinność.

Ssak:

Moim zdaniem najtrudniejsza rasa do prowadzenia na BW. Od rozwoju postaci zależy umiejętne używanie arkan. W przypadku walki z ŁM nigdy nie należy używać arkana wyssanie mocy gdyż łapacz w ataku używa arkan zwiększających wpływy, które tobie
w obronie są całkowicie nieprzydatne. Dlatego też w wyborze arkan w obronie należy ustawić
cisza krwi które niweluje efekt arkan przeciwnika. Ja tą rasę widzę jako strzelca, choć wiele osób może się z tym nie zgodzić. Choć ta rasa jest dobra jako strzelec jaki i walczący biała wiec statystyki trzeba dobrać wedle używanej broni: broń palna – spostrzegawczość i zwinność ( o zwinności strzelca pisałem już wcześniej). Jeśli ktoś z kolei zdecyduje się walczyć białą to powinien poprawić: siłę, zwinność oraz odporność.

Podsumowanie:Tak więc podsumowując :
Kultysta i Władca Zwierząt : polecam broń białą
Łapacz Myśli: broń palna
Ssak: ja proponuje palną ale w przypadku tej rasy można walczyć wedle upodobań

Nie podałem ekwipunku do każdej z ras z osobna, ani też do rodzaju broni bo nigdy nie wiemy co kto znajdzie i znajdzie i na co go stać oraz jakie są jego upodobania. Bo zaletą gry BW jest m.in. to, że kazda rase mozna prowadzić w szczególny, indywidualny sposób, zleżny tylko i wyłacznie od gracza i jego pomysłów.


http://img261.imageshack.us/img261/7618/nowe2kr1.gif
GG.8364881

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.forumdzwiekowe.pun.pl www.ba.pun.pl www.makro-chemia.pun.pl www.narutosekai.pun.pl www.shinobizycie.pun.pl