Forum klanu....
LXG
BROŃ:
Sztylet Przodków
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: trafienie +8, CHARYZMA +8
Wymagania: POZIOM: 18
Dobra Pałka Zdobywcy
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: trafienie +6, WPŁYWY +5, WIEDZA +3
Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 8, ZWINNOŚĆ: 11
Świecąca Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2, ODPORNOŚĆ +2
Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 4, ZWINNOŚĆ: 7, INTELIGENCJA: 2, WIEDZA: 1
Dobra Kusza
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 30 - 60
Cechy: ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +12 %, ignoruje 23 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 28 (29), WIEDZA: 26 (27)
Dobry Krótki łuk Reakcji
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 39 - 45
Cechy: trafienie +14, ilość ataków na rundę: 3, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6, ZWINNOŚĆ +8, szansa trafienia krytycznego +12 %, obrażenia broni +12
Wymagania: POZIOM: 20 (21), WIEDZA: 28 (29), SIŁA: 14, ZWINNOŚĆ: 15, INTELIGENCJA: 19 (20)
Antyczny Nóż
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 10 - 11
Cechy: trafienie +5, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia broni +5
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 10
Kama Sekty
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 9 - 22
Cechy: trafienie +5, CHARYZMA -3, WPŁYWY +2
Wymagania: POZIOM: 28 (29), ZWINNOŚĆ: 22 (23), SIŁA: 3
Dobry Toporek do rzucania
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 27 - 36
Cechy: ilość ataków na rundę: 6
Wymagania: POZIOM: 20 (21), WIEDZA: 19 (20)
Maczuga Krwiopijcy
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 15 - 30
Cechy: trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +7 %, SIŁA +2, ODPORNOŚĆ +2, PKT ŻYCIA +8 %
Wymagania: SIŁA: 20 (21), POZIOM: 6, ZWINNOŚĆ: 5, INTELIGENCJA: 7, WIEDZA: 6
Mistyczny Sztylet
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: trafienie +8, INTELIGENCJA +2, obrażenia wszystkich broni +5
Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 2, ZWINNOŚĆ: 5, INTELIGENCJA: 6, WIEDZA: 4
Dobry Desert Eagle x 2 - ale z tego akurat korzysttam
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 18 - 27
Cechy: ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +2 %
Wymagania: POZIOM: 19 (20), SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 26 (27)
Kościany Rapier
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 10
Cechy: trafienie +10, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +2, obrażenia wszystkich broni -4
SZMATY:
Tygrysia Marynarka
Zbroja
Obrona: -2
Cechy: CHARYZMA +2, WYGLĄD +3, ZWINNOŚĆ +6, ODPORNOŚĆ +3, obrona -4
Wymagania: POZIOM: 38 (39), SIŁA: 8, CHARYZMA: 8
Czapka Wieszcza
Hełm
Obrona: 1
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6
Kask Pasterza
Hełm
Obrona: -1
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, ODPORNOŚĆ -4, obrona -4
Wymagania: SIŁA: 7, POZIOM: 3
Spodnie Rzezimieszka
Spodnie
Obrona: 7
Cechy: WPŁYWY +3, obrona +2
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 2, WPŁYWY: 10
Magnetyczny Hełm
Hełm
Obrona: 7
Cechy: INTELIGENCJA +2, WIEDZA -4
Wymagania: SIŁA: 21 (22), POZIOM: 11
Dobra Kolczuga
Zbroja
Obrona: 23
Cechy: -
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 21 (22)
Władcza Marynarka
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: CHARYZMA +5, WYGLĄD +4
Wymagania: POZIOM: 30 (31), SIŁA: 8
Kominiarka Pasterza
Hełm
Obrona: -3
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, ODPORNOŚĆ -4, obrona -4
Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 4
Dobra Kominiarka Przezorności
Hełm
Obrona: 2
Cechy: WPŁYWY +3, WYGLĄD -5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 4
Dobry Kapelusz
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 3
Cechy: WYGLĄD +5
Wymagania: POZIOM: 9
Dobre Szorty
Spodnie
Obrona: 3
Cechy: ZWINNOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 26 (27)
BIŻUTERIA:
Szmaragdowy Amulet
Amulet
Cechy: WYGLĄD +5, CHARYZMA +2
Wymagania: POZIOM: 16, WYGLĄD: 2
Spaczony Amulet
Amulet
Cechy: WYGLĄD +4, CHARYZMA +4, WPŁYWY +3
Wymagania: POZIOM: 25 (26), WYGLĄD: 2
Pierścień Występku
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +1, WPŁYWY +3
Wymagania: POZIOM: 8, WYGLĄD: 4
Spaczony Pierścień
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +2, CHARYZMA +3, WPŁYWY +3
Wymagania: POZIOM: 19, WYGLĄD: 2
Złoty Pierścień
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +6
Wymagania: POZIOM: 10, WYGLĄD: 6
Pierścień Lewitacji
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +2, SIŁA +3, ZWINNOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 12, WYGLĄD: 15
Offline